ŠTA MORATE ZNATI O MEKIM VEŠTINAMA!

🙋Poslodavci često navode da žele zaposlene koji mogu da radi više od svakodnevnih poslova. Njihovi idealni kandidati neće biti samo oni koji poseduju tvrde veštine potrebne za postizanje uspeha, već moraju  imati i meke veštine, da komuniciraju i da se ponašaju na odgovarajući način na radnom mestu.

✨Dakle, šta su tvrde i meke veštine?✨

💁Tvrde veštine se odnose na sposobnosti koje se mogu naučiti kao što su npr. brzo kucanje, poznavnje stranog jezika, vožnja automobila, pravljenje i korišćenje opreme itd...

💁Meke veštine su nematerijalne sposobnosti koje se odnose na efikasan učinak.  Evo nekih mekih veština koje poslodavci najčešće traže:

✅Verbalna i neverbalna komunikacija

Komunikacijske veštine su neophodne na većini poslova. Zaposleni treba da znaju kako da efikasno komuniciraju sa svojim kolegama, liderima i klijentima. Većina poslodavaca ceni pozitivan stav uparen sa direktnom komunikacijom. Neverbalna komunikacija je takođe važna, jer ono što ne kažete drugima govori mnogo o vama. Dobro držanje, osmeh i pažljiv govor tela govore drugima da ste angažovani i otvoreni.

✅Strateško razmišljanje

Poslodavci žele da angažuju samomotivisane osobe koje rešavaju probleme. Većina velikih lidera oslanja se na svoje osoblje da koristi kreativno i strateško razmišljanje kako bi došli do efikasnih načina za obavljanje posla i rešenja za probleme. Većina poslodavaca nema vremena da zaposlenima daje uputstva korak po korak, tako da je idealna situacija kada mogu biti sigurni da ste sposobni da budete sami.

✅Povratne informacije i kritike

Većina ljudi ne voli da ih kritikuju, ali zaposleni koji su savladali veštinu prihvatanja teških povratnih informacija imaju tendenciju da budu uspešniji na radnom mestu od onih koji to ne čine. Važno je da zaposleni ne shvataju lično povratne informacije i kritike i umesto toga pozdravljaju priliku da stalno unapređuju svoje sposobnosti.

✅Liderstvo

Mnoga radna mesta teže stvaranju lidera u svojim timovima. Sposobnost da vodite svoje vršnjake bez da budete šefovi ili kontrolišu veština je koju poslodavci imaju u vidu. Šefovi se obično oslanjaju na vođe timova koji mogu da rade samostalno, motivišu i pozitivno utiču na svoje vršnjake. Ovi zaposleni se često prvi razmatraju za unapređenje.

✅Emocionalna inteligencija

Emocionalna inteligencija se odnosi na sposobnost osobe da efikasno upravlja svojim emocijama ne dopuštajući im da izmaknu kontroli. Na radnom mestu, to je sposobnost da ostavite ličnu dramu pred vratima i da stupite u interakciju sa vršnjacima, klijentima i drugima, a da ne dozvolite da vas emocije savladaju.

✅Stvaranje odnosa

Uspešne veze su ključni deo prosperiteta na poslu. Sposobnost da se povežete sa svojim šefom, vršnjacima i klijentima je veoma važna, dok nesposobnost da se slažete sa drugima može biti toksična na radnom mestu. Ne morate da težite da budete najpopularniji zaposleni, ali iskazivanje uobičajene ljubaznosti prema drugima tako što ćete se pozdraviti, svesno slušanje kada neko priča bez prekidanja i pokazivanje poštovanja prema drugima može od vas učiniti nekoga sa kim drugi žele da rade.

Ovladavanje ovim mekim veštinama može pomoći da se izdvojite od drugih kandidata za posao.

💁„Pripremi se za posao“ vam  predlaže kompletnu savetodavnu uslugu koja podrazumeva vođenje i savetovanje kroz sve faze traženja posla, ili pronalaženje novog posla, koja će vas uvesti u suštinu i naučiti bitnim stvarima i tehnikama koje možete praktikovati i koristiti kad god su vam neophodne u životu.

✨Javite se u DM, pošaljite mejl: pripremisezaposao@gmail.com, ili popunite obrazac za kontakte na Blogu:

 ➡️www.pripremisezaposao.blogspot.com⬅️

✨U toku besplatnog razgovora možemo definisati probleme koje imate i raditi samo na njima.

✨Mogu biti vaš vodič do posla, podrška, trener. Neko ko će vam pomoći da što lakše ostvarite svoj cilj zapošljavanja, napišete ili napišemo vaš CV, pripremimo za razgovor  za posao, da što lakše dođete do posla.

 

#pripremisezaposao 

#potragazaposlom 

#pripremisezaonlinerazgovor 

#pripremisezarazgovorzaposao 

#posao


Коментари

Популарни постови са овог блога

ŠTA JE RADNO ISKUSTVO, A ŠTA RADNI STAŽ?

Radite na sebi ! Naučite “psihološki aikido”!

Da li vam je traženje posla došlo preko glave?