ŠTA MORATE ZNATI O MEKIM VEŠTINAMA!
🙋Poslodavci često navode da žele zaposlene
koji mogu da radi više od svakodnevnih poslova. Njihovi idealni kandidati neće
biti samo oni koji poseduju tvrde veštine potrebne za postizanje uspeha, već moraju imati i meke veštine, da komuniciraju
i da se ponašaju na odgovarajući način na radnom mestu.
✨Dakle, šta su tvrde i meke veštine?✨
💁Tvrde
veštine se odnose na sposobnosti koje se mogu
naučiti kao što su npr. brzo kucanje,
poznavnje stranog jezika, vožnja automobila, pravljenje
i korišćenje opreme itd...
💁Meke veštine su nematerijalne sposobnosti koje se odnose na efikasan učinak. Evo nekih mekih veština koje poslodavci najčešće traže:
✅Verbalna
i neverbalna komunikacija
Komunikacijske veštine su neophodne na
većini poslova. Zaposleni treba da znaju kako da efikasno komuniciraju sa
svojim kolegama, liderima i klijentima. Većina poslodavaca ceni pozitivan stav
uparen sa direktnom komunikacijom. Neverbalna komunikacija je takođe važna, jer ono što ne
kažete drugima govori mnogo o vama. Dobro držanje, osmeh i pažljiv govor tela
govore drugima da ste angažovani i otvoreni.
✅Strateško
razmišljanje
Poslodavci žele da angažuju samomotivisane
osobe koje rešavaju probleme. Većina velikih lidera oslanja se na svoje osoblje
da koristi kreativno i strateško razmišljanje kako bi došli do efikasnih načina
za obavljanje posla i rešenja za probleme. Većina poslodavaca nema vremena da
zaposlenima daje uputstva korak po korak, tako da je idealna situacija kada
mogu biti sigurni da ste sposobni da budete sami.
✅Povratne
informacije i kritike
Većina ljudi ne voli da ih kritikuju, ali
zaposleni koji su savladali veštinu prihvatanja teških povratnih informacija
imaju tendenciju da budu uspešniji na radnom mestu od onih koji to ne čine.
Važno je da zaposleni ne shvataju lično povratne informacije i kritike i umesto
toga pozdravljaju priliku da stalno unapređuju svoje sposobnosti.
✅Liderstvo
Mnoga radna mesta teže stvaranju lidera u
svojim timovima. Sposobnost da vodite svoje vršnjake bez da budete šefovi ili
kontrolišu veština je koju poslodavci imaju u vidu. Šefovi se obično oslanjaju
na vođe timova koji mogu da rade samostalno, motivišu i pozitivno utiču na
svoje vršnjake. Ovi zaposleni se često prvi razmatraju za unapređenje.
✅Emocionalna
inteligencija
Emocionalna inteligencija se odnosi na
sposobnost osobe da efikasno upravlja svojim emocijama ne dopuštajući im da
izmaknu kontroli. Na radnom mestu, to je sposobnost da ostavite ličnu dramu
pred vratima i da stupite u interakciju sa vršnjacima, klijentima i drugima, a
da ne dozvolite da vas emocije savladaju.
✅Stvaranje odnosa
Uspešne veze su ključni deo prosperiteta na
poslu. Sposobnost da se povežete sa svojim šefom, vršnjacima i klijentima je
veoma važna, dok nesposobnost da se slažete sa drugima može biti toksična na
radnom mestu. Ne morate da težite da budete najpopularniji zaposleni, ali
iskazivanje uobičajene ljubaznosti prema drugima tako što ćete se pozdraviti,
svesno slušanje kada neko priča bez prekidanja i pokazivanje poštovanja prema drugima
može od vas učiniti nekoga sa kim drugi žele da rade.
Ovladavanje ovim mekim veštinama može pomoći da se izdvojite od drugih kandidata za posao.
💁„Pripremi se za posao“ vam predlaže kompletnu savetodavnu uslugu koja
podrazumeva vođenje i savetovanje kroz sve faze traženja posla, ili
pronalaženje novog posla, koja će vas uvesti u suštinu i naučiti bitnim stvarima
i tehnikama koje možete praktikovati i koristiti kad god su vam neophodne u
životu.
✨Javite se
u DM, pošaljite mejl: pripremisezaposao@gmail.com, ili popunite obrazac za
kontakte na Blogu:
➡️www.pripremisezaposao.blogspot.com⬅️
✨U toku besplatnog razgovora možemo definisati probleme koje imate i
raditi samo na njima.
✨Mogu biti vaš vodič do
posla, podrška, trener. Neko ko će vam
pomoći da što lakše ostvarite svoj cilj zapošljavanja, napišete ili napišemo vaš CV, pripremimo za razgovor za posao, da što lakše
dođete do posla.
#pripremisezaposao
#potragazaposlom
#pripremisezaonlinerazgovor
#pripremisezarazgovorzaposao
#posao
Коментари
Постави коментар